studsmatta ...

Thim mobbar mig på studdsmattan med veronicas BIGGA boll :''(((
dumma han ..
blev att vara med veronica , amanda och thim i dag :D
vi hade fett kul :D
men pallar inte skriva allt för jag e fett trött ;oo
men typ vi 11 nångång kom jag ner till ica och hjälpte amanda sälja jordgubbar
sen vi två gick jag hem för skulle på möte *men jag missade det* så jag åkte till veronica då va thim med
vi hoppade studsmatta och höll på med en BIGG BOLL sen råkade jag smälla till amanda med bollen ihennes ansikte så hon va på väg att åka hem
men de gjorde hon inte som tur var
men sen senare på kvällen höll amanda på med typ såpbubblor och då studdsade thim bollen så den flög på henne så hon fick sån här såpbubble grej i ansiktet så då åkte hon hem
*otursbarn * stackars henne iaf
men hade  kul ändå fast hon drog hem
men pallra inte skrav nå mer ..
nu ska jag titta på film sen sleeeppp :D
godnatt jorden ...


Kommentarer
Postat av: veronica

så jävla kul vi hade!! :D<3

2010-06-17 @ 23:14:05
URL: http://verrees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0