paus

nu e de paus i systrar i jeans så nu kan jag passa på att blogga lite :D
måste bara säga älskar filmen helt klart fast jag hatar den också bara för gråter varje gång jag ser den =( så jävla sorlig !
idag så följde jag med lina och tittade på öna när dom spela match
ska börja igen :D
ska kanske träna i morn så jag kanske får spela mot dala-järna på onsdag men först måste jag hitta mina fotbollsskor:D
sen vi 7 cyklade jag och lina lite :D
sen träffade vi victoria och felicia och vi pratade lite med dom
jag cyklade på glas -.- typsikt mig så nu har jag nästan punka ..
ff !
men dagen va kung :D
men nu ska jag titta på systrar i jeans ♥


/FridaSmångs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0