dagens Hiss och diss ?!

Frida hissar ...

SOLEN
tänk er en grymt varm dag och man kan bara ligga ute och sola !
vem går liksom in sätter sig vid datan då ?  inte jag iallfall :D

PERSONER MED EGEN STIL

självklart är de än hiss  ,  varför ska alla se likadana ut när man kan gå sin egen väg och ha sin egen stil , för alla är ju faktiskt olika och alla har ett eget sätt att vara

Frida dissar fullständigt !

UTVÄXT
jag hatar verkligen utväxt ! när man äntligen har blivit nöjd med sin hårfärg så helt plötsligt kommer de en jäkla rand mitt på huvet och hur snyggt är de liksom ?
varför kan inte färgen bara hålla i 200 år ..

INGA PENGAR PÅ MOBILEN
de är hur jobbigt som helst när man vill nåt jätte viktigt och ska ringa på mobilen
men då kommer man på att man inte har pengar -.- !
Det är så störande






Kommentarer
Postat av: juliaofsweeeden :D

du har helt rätt frida :D <3

jag har ju färgat mitt hår jätte blont för typ en månad sen och nu ska jag färga de igen bara för att jag har fått utväkst -.-'''

jag hatar de !

du och jag kan uppfinna en sån hårfärg så det kan hålla i 10000000 år x))

överdrivet :DDDDDD

<3

2010-06-20 @ 13:47:36
URL: http:// ska skaffa you know (Y)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0